Jakie zastosowanie mają katalogi klejone?
Reklama i marketingProwadzenie swej spółki to nie lada wyzwanie. Właściwie każdego dnia musimy troszczyć się o to, żeby funkcjonowała ona skutecznie i aby przybywało nam konsumentów. Natomiast zdobywanie ich zupełnie nie jest tak proste jak mogłoby się wydawać. Na rynku funkcjonuje multum przedsiębiorstw oraz każde spośród nich stara się rozwijać, obsługując jak największą liczbę osób. Potrzebne jest więc opracowanie właściwej akcji promocyjnej, jaka właściwie wypromuje własną działalność.
Katalogi klejone
Tworzenie katalogów reklamowych na kleju (więc tak nazywane bindowanie) doskonale sprawdza się w wypadku broszur mających co najmniej kilkadziesiąt stron. Kleje stosowane do katalogów mogą być syntetyczne bądź metalowe, natomiast ich dokładne parametry są dostosowywane do danej broszury (jej wielkości oraz objętości). Ogromną korzyścią wykorzystania kleju jest fakt, że mogą być one dopasowane do całkowitego wyglądu katalogu, co uwydatni jego wyjątkowy styl.
Katalogi klejone są złożone z pojedynczych kart łączonych za pomocą specjalistycznej metalowej bądź syntetycznego kleju (na wzór skoroszytu). Ich korzyścią jest możliwość dowolnego przekładania kart dookoła łącznika, dzięki czemu na wierzchu pojawia się interesująca użytkownika strona. W razie konieczności taki katalog można rozpiąć na pojedyncze arkusze bez ich niszczenia. Foldery reklamowe klejone sprawdzają się przy produkcji atlasów, przewodników książek kucharskich lub instrukcji. Najwyżej mogą zawierać 60 stron.
Katalogi klejone – gdzie się je wykorzystuje?
Katalogi klejone są dedykowane do wydruku większej objętości stron, natomiast sprężyna usprawnia zapoznanie się z udostępnionymi danymi. Jeśli planujesz ogromne nakłady druku katalogów, zdecyduj się na technologię offsetową, jaka zmniejszy wydatek pełnego zamówienia. Jeśli katalog ma być stosowany tylko do ekspozycji propozycji w obszarze spółki oraz nie potrzebujesz ogromnych nakładów folderów, odpowiedniejszym wyjściem będzie druk cyfrowy. Katalogi klejone to katalogi, jakie wyglądem naprowadzają notatniki z metalową spiralą. Ich okładki przeważnie wykonuje się z papieru o masie od 170 do 300 g. W takich materiałach można zawrzeć propozycję spółki, natomiast również pokazać konsumentowi nowy asortyment. Optymalna ilość stron, jakie mogą zostać opublikowane w programie to 56. Tenże rodzaj katalogu jest dosyć powszechny w branży turystycznej jako informator.
Czemu warto?
W obecnych czasach każda spółka ma własną stronę internetową. Każdy ma pendrive’a z własnym logo, flamaster, kubek, kalendarz. Natomiast ile spółek ma wydrukowany katalog z najistotniejszymi danymi połączonymi ze spółką, artykułami oraz praktycznymi informacjami? Marketing niejednokrotnie cierpi na wtórność, natomiast powrót do papieru może być strzałem w dziesiątkę! Doskonale wydrukowany katalog może konsumentowi się przydawać w normalnej pracy. Gdy zamieścimy w nim dobre informacje być może konstruktorzy będą po niego sięgać oraz z czystej wygody zdecydują się na kupienie artykułów, o jakich mają komplet danych bądź mają gwarancję, iż są zgodne z ich maszynami.